Jeansstilar

Är för tjock för att kunna ha vanliga storlekar så de bilder som presenteras som  här på Expressen visar plagg jag oftast inte kan ha.

Förutom några urblekta tråktrasor så hittade jag den här som jag tycker är lite rolig samtidigt som blåfärgen är perfekt.

Jacka med skärp och dragkedjor från Issue 1.3 / Nelly.com, 699 kronor. Men den finns så klart inte i storlek 52. Man skulle kunna göra en väggprydnad av den annars, att förvara nåt i. Blomma!

Den här skulle däremot passa mig bra : Skjorta med dold knäppning från Weekday, 600 kronor. Jag har en liknande jacka i samma färg som jag haft många år och som jag älskar.

Kommentera

